2012. október 7., vasárnap

K(iller)-POP 1.rész - K.O.L.E.R.


1.rész
K.O.L.E.R. 




* Nicole *
2044. 

Egy évszám, ami sok titkot rejt. K-POP sztárok sok rajongóval, aranyos mosollyal, kocka hassal. De van valami, amit csak ők tudnak és a velük együtt dolgozók. 

Titokban bérgyilkosok vagyunk. A Bigbang, a barátnőm a stylist és én a koreográfusuk. Egy nagy szervezet irányít mindent a K.O.L.E.R. Ami nevében takarja a „kpop” és a gyilkos” szót. Éjszakánként álruhát öltünk, mi lányok parókát veszünk fel, a fiúk maszkot kötnek az arcukra. Minden lány és fiúnak ugyanolyan az egyenruhája. Mi lányok fekete rövidnadrágot hosszú fekete csizmával hordunk egy ujjatlan felsővel, kapucnival. A fiúk fekete farmert, ugyancsak fekete rövid ujjú felsővel, kapucnival. Mindenki karjára van kötve egy szalag, amire rá van írva az álneve. Csak mi tudjuk a Big Bang tagok álneveit, mások nem. Meg persze ők egymásét.
Látsz a színpadon valakit énekelni. Lehet, hogy holnap vele kell megküzdened anélkül hogy tudnál róla. Ha S osztályú küldetést kapsz, ölnöd kell. Ritkán kapunk ilyen feladatot. Ez a valaki lehet egy másik banda tag, vagy civil ember. Ha hírességet kell megölnünk, őt klón fogja pótolni, hogy a rajongók és a külvilág ne sejtsen semmit.

2044.05.18
A srácoknak mutattam a koreográfiát az új számhoz. Már 2 órája magyarázom és mutatom, nekik, de nem tudják felfogni. Mindenki mögöttem állt, a tükörrel szembe. Magyarázom a lépéseket, közbe látom a tükörbe, ahogy Daesung és Seungri beszélgetnek.
- És még mindig egy rohadt nagy tükör van velem szemben, szóval attól, hogy nem fordulok meg látom, hogy jár a szátok és nem figyeltek! – célozgattam miközben a tükörben őket néztem. Leesett nekik a tantusz ezért gyorsan abba hagyták a beszélgetést. Még egy félórás gyakorlás után végre sikerült megtanulniuk a koreográfiát. Kinyitom a terem ajtaját és a fejemet fogva hulla képet vágva néztem szembe Kim-el aki csak vigyorgott.
- Egyszer a sírba visznek. – mondtam unottan. Kim csak kis cukin vigyorgott, ami egyáltalán nem vall rá.
- Téged? – mosolygott, majd felemelte a kezét, ami tele volt lapokkal. – Ezeknek a fafejeknek semmi se tetszik! – szórta szét a lapokat és üvöltözött.
- Na mi van hugi megtervezted már a gyémánt talpas, arany fűzős cipőt a smaragd boxerrel, fahéjjal szórt inggel aminek a közepén egy dodo mozog és hőmérsékletre váltja a színét? – szólt oda hozzánk TOP.
- Kapsz te olyan boxert, hogy teszel benne 1 lépést és 2 hétig nem fogsz tudni ülni! – kiabált vissza Kim, mire TOP arca kicsit megrémült. – Meg egyebet se fogsz tudni csinálni!
Röhögtem egyet majd lehajoltam és felvettem pár lapot a földről.
- Ezzel például mi a baj? Illene Taeyang-hoz. – mutattam neki a képet.
- Azt mondta túl egyszerű. – válaszolt duzzogva Kim.
- És ez? – dobtam el a lapot és mutattam egy másikat. – Ez Illene GD-hez.
- Úgy néz ki benne, mint akit az előbb szart ki egy hermelin.
- Igaz. – mondtam majd ledobtam a lapot.
- Na és ez? – Valld, be ez tök jól állna Seungri-nak. – bólógattam.
- Azt mondta túl színes. – duzzogott tovább Kim.
- Akkor vegyenek fel egy farmert egy inggel! – dobtam el az összes lapot és kiabáltam. Ránéztem a finnyás fiúkra, akik csak vállat vontak.
- Ha én lennék a stylist-otok nem lenne ilyen jó dolgotok… - fintorogtam.
- Ámen! – mondták kórusba a többiek.

- Este –
Kimmel ültünk a nappaliba a többiek fent húzták a lóbőrt. Csörögni kezdett a telefonom.
- Kezdődik. – mosolyodott el Kim.
- Ja. – mosolyogtam vissza rá, majd a fülemhez emeltem a telefont.
- Mi a mai feladat? – szóltam bele a telefonba.
- Be kell törnötök a Joon-hu családhoz. El kell hoznotok onnan egy pendrive-ot.
- Mi van azon rajta? – kérdeztem.
- Nektek csak az a dolgotok, hogy elhozzátok! – förmedt rám.
- Jó-jó. A többiek is jöjjenek vagy csak én és Kim?
- Őket ne zavarjátok. Hívj, ha megvan a pendrive.
- Rendben. – majd kinyomtam a telefont.
- Sokszor úgy utálom, hogy azt sem tudjuk, mit csinálunk, csak csináljuk. Nem mondják, el miért kell elhoznunk valamit és, hogy ki a feladó. Még a K.O.L.E.R. Vezetőjét sem ismerjük. – duzzogtam.
- Ez van. Na mit kell csinálnunk?
- Piti dolog. Pendrive lopás.
- Honnan?
- Joon-hu család. – mondtam unottan.
- Azt hittem valami izgalmasabb lesz.
- Érhetnek még meglepetések. Na gyere. – álltam fel a kanapéról.
Egyenruha fel. Paróka fel.
- Indulhatunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése