2012. október 8., hétfő

K(iller)-POP 3.rész - Light



3.rész
Light



* Nicole *
 2044.05.19
Másnap kora reggel miközben készülődtem az aznapi próbákra csörögni kezdett a telefonom. Felvettem az ágyról majd a fülemhez emeltem, de abban a pillanat ki is nyújtottam a kezem mert azt hittem megsüketülök.
- Mi az hogy nem sikerült megszerezni a pendrive-ot?!?!?!!
-S-sajnálom valakik elvitték előlünk. – dadogtam.
- Hallottam hírét! Ha ma este nem szerzitek meg a pendrive-ot nagy szarban lesztek! – üvöltöztek velem majd kinyomták a telefont.
- Ch… - mérgelődtem majd visszadobtam a telefonom az ágyra. Kimentem a szobámból majd elindultam a nappaliba ahol a többiek rám vártak.
- Helyzet? – kérdezte Daesung.
- Még mindig a pendrive. – sóhajtoztam.
- Veletek menjünk ma este? – szólalt meg Taeyang.
- Ha akartok. – vontam meg a vállam.

- Este –
Indulásra készen ültünk a konyhába Kim-el.
- Kik vitték el végülis a pendrive-ot? – érdeklődött Kim.
- Light Rem és Soom. – mondtam unottan miközben a fejemet támasztva könyököltem az asztalon.
- Csak párszor láttam őket. Tényleg olyan jók, mint amilyennek mondják őket. – gondolkodott Kim.
- Francba. Ha nem lett volna ott Lovelace mi vittük volna el előbb a pendrive-ot. – mérgelődtem.
- Valamiért ti nagyon nem vagytok jóba. – kuncogott Kim.
- Utálom! Fúj…. Ha végre megkapom az első S osztályú küldetésem, akkor remélem, hogy ő lesz a célpont!
- Érdekesek vagytok. – nevetett Kim. – Fejemet rá, hogy nem lenne szíved megölni őt. – kacérkodott Kim.
- Csak figyelj. – kacsintottam rá.
- Na indulhatunk? – jöttek be a többiek beöltözve.
- Hajrá. – állt fel Kim.
- Betámadjuk az N4-es szektort. – jelentette ki GD.
- Nem is tudtam, hogy Light,Rem és Soom az N4-es szektorba bandázik. – lepődtem meg.
- Ne húzzuk tovább az időt. – szólalt meg Seungri.
Motorra fel, már indultunk is az N4-es szektorba. A város egyig leggazdagabb negyedébe tartozott. Az itteni banda főhadiszálláshoz tartottunk ahova TOP tudta az utat mivel már párszor járt ott. Egy egyszerű ház előtt álltunk meg ami tele volt üvegablakokkal. Belátni nem lehettet rajtuk. Az egész hát feketének tűnt a sötét ablakok miatt.
- Innen külön megyünk. – jelentette ki TOP.
- Tia te An-el mész. Én Kobrával. Y, Zeus és Damon 3-as csapatot fognak alkotni. Próbáljatok minél észrevehetetlenebbek maradni és legyetek óvatosak. – Mondta TOP majd intett egyet mire mindenki elindult a társával más-más irányból a ház felé. Eleinte nagyon nehéz volt megszoknom, hogy küldetéseken Kim-et Tiának szólítsam. A teljes álneve Midnightia. Én AnGoryel vagyok de csak An-nek becéznek. Y Taeyang, Zeus Daesung és Damon meg Seungri. TOP-t Tempo-nak hívjuk.
Kim-el elindultunk az ajtó felé lopakodva.
- Most nem mondod komolyan, hogy az ajtón akarsz besétálni. – szólt oda hozzám Kim.
- Dehogyis. A szellőző rendszeren megyünk be. – válaszoltam.
Miközben a szellőzőbe hason kúsztunk próbáltunk csöndbe maradni. A fejemet teszem rá, hogy Kim azt sem tudta merre megy csak ment, én meg nem tehettem mást mint követem. Egyszer csak valaki elkapta a lábam, mire a hátamra fordultam és elővettem a pisztolyom. Valaki fölém kúszott, hogy ne tudjak megmozdulni. Ránéztem a bal karján lévő szalagra és még az életkedv is elszállt belőlem.
- Lovelace szállj már le rólam! – kiabáltam miközben próbáltam kimászni alóla.
- An! – szólt rám Kim. De nem hogy leszerelné rólam ezt a férget… Lovelace fejéhez fogtam a pisztolyom, de ő csak tovább támaszkodott felettem.
- Szállj le rólam. – fenyegettem. Semmi nem reagált rá. Kezdtem ideges lenni. Odahajolt hozzám majd a fülembe súgta:
- Úgysem tudsz megölni. – mondta elégedetten, majd gyorsan átmászott felettem és a legközelebbi szellőző résen kiment.
- A rohadt nénikéd…- néztem végig ahogy elmegy és mérgelődtem.
- Gyerünk utána! – kiáltott rám kim! – Ő is a pendrive-ot akarja!
- Hát ha rajtam múlik nem kapja meg!
Gyorsan utána mentünk. Egy irodának tűnő szobába lyukadtunk ki. Óvatosan kinyitottam az ajtó majd szétnéztem a hosszú folyósón ahol Lovelace-t láttam sétálni nagy nyugodtan.
- Megállsz köcsög! – kiáltottam majd szaladtam utána. Lovelace hátrafordult majd kikerekedtek a szeme és futni kezdett. Kergetőztünk, mint az óvódások a hosszú egymásba nyúló folyosókon. Közbe hallottam, ahogy Kim kiabál utánam, de nem értettem.
- Azt hittem, hogy te nem az a típus, vagy aki fut egy fiú után. – nézett hátra Lovelace miközben menekült.
Felemeltem a kezem, amibe a pisztoly volt majd megálltam, rászegeztem és meghúzni készültem a ravaszt.
- Dögölj meg!- kiáltottam. Egy másodperccel azelőtt hogy meg akartam húzni a ravaszt valaki elém ugrott és felemelte a kezem, amibe a pisztoly volt, ezért a plafont találtam el. Elengedtem a pisztolyt majd fordultam egyet és oldalba rúgtam. Mintha meg se érezte volna Kapta el a kezem és nyomott neki a falnak, közben Kim utolért.
- Menj utána! – kiáltottam oda neki, mire ő csak bólintott egyet és elindult lovelace után. Miközben próbáltam kiszabadulni az illető szorításából ránéztem a karján lévő szalagra.
Light.
Ekkor tudatosult bennem, hogy nagy szarban vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése