2012. október 27., szombat

K(iller)-POP 6.rész - "Hősök"


6.rész
"Hősök"




2044.06.14

* Nicole *
Ma este egy egyszerű küldetésben lesz részem. Kim-mel GD-vel és Daesung-al kell kideríteni valamit. Én csak azért megyek, hogy fedezzem őket. A lépcsőn ültem mikor GD megállt mögöttem.
- Ha lehet ne hátráltass te se és Kim se. – flegmázott.
- Ném lészünk a térhére Mr. Tökéj vagyok, és fenn hordom az orrom uraság. – grimaszoltam.
- Én kész vagyok, indulhatunk. – jött oda hozzánk Kim.
- Pöpec. – álltam fel majd hátradobtam a hajam bele GD képébe.
- Daesung kint vár minket. – mondtam majd elindultam az ajtó felé. A többiek követtek.
Akikkel szembe kellett néznünk az Kei, Nero és a bandája. Sok sötét sikátoron áthaladva egy pár lámpával kivilágított hatalmas téren lyukadtunk ki. Egymásra néztünk Kim-mel majd óvatosan elindultuk a tér felé. Már a tér közepénél jártunk mikor nem bírtam tovább hogy ne szólaljak meg.
- Amúgy szerintem ez egy- és 4 álruhás férfiugrott elénk. Gyorsan hátrébb léptem a többiekkel együtt. Egy darabig néztük az ellenfeleinket majd befejeztem a mondatom – csapda.
- Köszönjük Mrs. Nyílvánvaló kapitány. – mondta GD.
- Ble.- nyújtottam ki neki a nyelvem mire ő csak megforgatta a szemeit.
- Nem érünk rá itt tökölni. – mérgelődött GD.
- Menjetek, majd én feltartom őket. – ajánlottam fel.
- Ez a minimum. – mondta majd elindult az alakok felé. Átverekedte magát rajtuk majd Kim és Daesung is követte.
- Ne halj meg! – kiáltott vissza nekem Kim.
- Nem szokásom. – válaszoltam neki miközben elmosolyodtam. Az egyik alak utánuk akart futni, de gyorsan odaszaladtam és hátulról leszúrtam. A többi alak felém indult. Heves harc vette kezdetét. 3 az egy ellen. A harc közben arra törekedtem, hogy el tudjam olvasni a karjukon lévő szalagot.
A legelső, amit el tudtam olvasni az Nero volt. Aztán Kei és végül Leo. Sosem találkoztam eddig még velük. Leo-t lendületből „gyengeponton” rúgtam majd a két oldalról felém közeledő srác elől elugrottam. Leguggoltam majd az egyik térdemet a földre tettem és kifújtam magam. Már kezdtem elfáradni. A 3 srác is elég szaporán vette a levegőt.
- Egész jól bírod. – szólalt meg Kei. – Mi a neved?
Azt hittem a pofám leszakad. Három az egy ellenes küzdelemben és meg tudtam lesni, hogy hogy hívják őket de ők nem?! Pancserek…
- AnGoryel. – válaszoltam.
- Még nem hallottam rólad.
Vállat vontam. Most mit mondjak erre?
- Sajnos meg kell, hogy öljünk. – mondta Nero majd elővette a pisztolyát és rám szegezte. Felálltam és kétségbeesetten gondolkodni kezdtem, hogy most mit csináljak. Mikor már feladtam, és elfogadtam, hogy végem, valaki oldalról nekem jött. A pisztoly elsült. Hallottam a hangját, tehát nem talált el. A földön feküdtem és valaki felettem támaszkodott.
- Jól vagy? – érdeklődött.
- Mi van? – válaszoltam miközben a fejemet fogtam. – Ki vagy te? – kérdeztem nyűgösen.
- Örültek a többiek a pendrive-nak?
Kikerekedtek a szemeim. Elkaptam a kezem az arcomról majd ránéztem. Kacsintott egyet majd leszállt rólam és elindult Nero-ék felé. Felálltam és csak csodálkozva néztem ahogy harcol.
- Light, mögötted! – kiáltottam oda neki.
- Nem! – válaszolt mikor rám nézett.
- Heh? – grimaszoltam miközben értetlenkedtem. Mi az hogy „nem”?
- Te mögötted!
Gyorsan abba hagytam a grimaszolást és megfordultam. Abban a pillanatban egy pisztolyt tartottak a fejemhez. Az az alak volt az akit leszúrtam. Azt hittem sikerült megölnöm…
- Itt a vége. – mondta majd nagy durranást hallottam, mire becsuktam a szemem. Félve kinyitottam. Az előttem álló alak összeesett. Végig néztem, ahogy a földre zuhan, majd újra magam elé néztem. Köpni, nyelni nem tudtam.
- Te?! – kiáltottam. Lovelace állt velem szembe egy pisztollyal a kezében.
- Szívesen.
- Miért tetted? – nyögtem ki végül miután homlokon csaptam magam, hogy észhez térjek.
- Most komolyan itt hagytak téged 4 ilyen gyilkossal? – kérdezte miközben elindult felém.
- Nem hagytak itt, én döntöttem úgy maradok. Ez a feladatom, ezért jöttem.
- Én vigyáznék rád. – állt meg előttem, majd egészen közel hajolt hozzám. – csak egy szavadba kerül.
- Tudok vigyázni magamra. – mondtam végül miután elmerengtem a szemein.
- Igen az feltűnt. – mondta majd elsétált mellettem, és beszállt a mögöttünk folyó harcba. Egy darabig csak ámulva néztem őket aztán visszatértem a valóságba, mikor a 3 srác elmenekült.
- Te mit keresel itt? – lökte arrébb Light Lovelace-t.
- Csak erre jártam. – tárta szét a kezeit Lovelace.
Gyorsan odasiettem hozzájuk majd magam sem tudom miért de Lovelace mellkasára tettem a kezem és ránéztem Light-ra.
- És te? Te mit keresel itt?
- Csak erre jártam. – vágta rá egyből, olyan komolyan, hogy majdnem elhittem.
- Ne lopd a hazugságom! – förmedt rá Lovelace.
- Ch… na én lépek. – fordult meg Light.
- Köszönöm! – vettem erőt magamon és mondtam ki végül, mire megállt.
- Nincs mit megköszönnöd. Mondom, csak erre jártam. – válaszolt majd eltűnt a sötétben. Sóhajtottam egyet majd éreztem, hogy valaki hátulról megölel.
- Én elfogadnék ám valamit köszönetképpen. – mondta Lovelace.
- Te nem kapsz. – mosolyodtam el.
- Miért?! – háborodott fel Lovelace.
- Mert ha Ő nem ment meg már neked sem lett volna kit. -  néztem rá vigyorogva.
- Tudtam, hogy meg fog menteni azért nem tettem én. – vont vállat.
- Jó kifogás. – néztem megint magam elé.
- De ettől függetlenül én vagyok a hősöd. – mondta elégedetten majd fejét az enyémnek döntötte. Hirtelen azon kaptam magam, hogy mint egy nyálas pár jobbra ballra dőlünk ölelgetjük egymást. Felébredtem, majd gyorsan levettem magamról a karjait, megfordultam és elé álltam.
- M-m-m-mit művelünk?! – dadogtam miközben teljesen zavarba voltam.
- Ugyan már… - forgatta meg a szemeit Lovelace majd közeledni kezdett felém. Gyorsan elővettem a pisztolyom majd rászegeztem.
- Ne gyere közelebb! – szóltam rá, mire ő megállt.
- Úgysem tudod megtenni. – jelentette ki.
- Teszel egy próbát? – fenyegettem.
- Jézusom… - fordította oldalra a fejét és ámuldozott. Én is odanéztem, hogy mi történt, de nem láttam semmit. Mire visszanéztem Lovelace nem volt sehol…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése